Vi har fri frakt på ordre over 1000 kr. Dersom ordren er under dette, tilkommer frakt etter valgt leveringsalternativ.
Feil eller defekt forsendelse
Dersom du har mottatt en vare som er defekt hjelper vi deg selvfølgelig så godt vi kan ved å rette opp i feilen. Hvordan vi løser en hver sak er varierende, derfor er det viktig at du tar kontakt med kundeservice når du vil gjennomføre en reklamasjon. Ved enkelte tilfeller behøver vi å undersøke varen og ved andre tilfeller er det tilstrekkelig å bare kunne påvise feilen, ved f.eks. et bilde som tydelig viser dekfekten. Om varen må sendes til oss står vi for frakten, forutsatt at din reklamasjon blir godkjent. Vi henviser til Forbruktertilsynets lover og regler for reklamasjon.
Dersom du vil reklamere på et produkt, kontakt oss på kundesenter@arven.no.
Hos oss har du normalt 14 dagers bytte-, retur- og angrerett på ubrukte varer. For å benytte deg av angreretten er det viktig at du gir beskjed til oss innen 14 dager fra da du mottok varen. I perioden 13.november - 15.november tilbyr vi utvidet returrett.
Vi henviser til angrerettloven hos Forbrukertilsynet. Returskjema finner du i ordrebekreftelsen, der er angrerettskjema lenket i mailen fra oss.
Det vil være mulig å returnere ulike bestillinger samlet. Returskjema for alle returnerte varer må ligge ved i forsendelsen.
Kjøper står selv ansvarlig for porto ved retur av vare.
Har du betalt varen med kort/direktebetaling vil beløpet bli refundert 3-5 virkedager etter at returen er registrert hos oss. Har du betalt varen med faktura vil du få en egen informasjonsmail med instrukser fra vår betalingspartner Klarna.
Fant du ikke svaret på det du letet etter?
Vårt kundesenter
Kontakt oss på mail, kundesenter@arven.no. Vi svarer så fort vi har mulighet.
Dersom det haster, er du velkommen til å ta kontakt på telefon, 55551430.