Vi har fri frakt på ordre over 1000 kr. Dersom ordren er under dette, tilkommer frakt etter valgt leveringsalternativ.
Feil eller defekt forsendelse
Dersom du har mottatt en vare som er defekt hjelper vi deg selvfølgelig så godt vi kan ved å rette opp i feilen. Hvordan vi løser en hver sak er varierende, derfor er det viktig at du tar kontakt med kundeservice når du vil gjennomføre en reklamasjon. Ved enkelte tilfeller behøver vi å undersøke varen og ved andre tilfeller er det tilstrekkelig å bare kunne påvise feilen, ved f.eks. et bilde som tydelig viser dekfekten. Om varen må sendes til oss står vi for frakten, forutsatt at din reklamasjon blir godkjent. Vi henviser til Forbruktertilsynets lover og regler for reklamasjon.
Dersom du vil reklamere på et produkt, kontakt oss på Hello@arven.no.
Hos oss har du normalt 14 dagers bytte-, retur- og angrerett på ubrukte varer. For å benytte deg av angreretten er det viktig at du gir beskjed til oss innen 14 dager fra da du mottok varen via epost eller telefon.
Fra 22.11.24 tilbyr vi utvidet bytte-, retur- og angrerett på ubrukte varer frem til 20.01.25.
Vi henviser til angrerettloven hos Forbrukertilsynet. Returskjema finner du i ordrebekreftelsen, der er angrerettskjema lenket i mailen fra oss.
Det vil være mulig å returnere ulike bestillinger samlet. Returskjema for alle returnerte varer må ligge ved i forsendelsen.
Ved retur kan du benytte returseddel som du fikk tilsendt med din bestilling. Dersom du benytter returseddel vil du bli belastet for et returgebyr på kr. 99,- for retur og håndteringskostnader.
Har du betalt varen med kort/direktebetaling vil beløpet bli refundert 3-5 virkedager etter at returen er registrert hos oss. Har du betalt varen med Klarna vil Klarna utbetale beløpet.
Fant du ikke svaret på det du letet etter?
Vårt kundesenter
Kontakt oss på mail, hello@arven.no. Vi svarer så fort vi har mulighet.
Dersom det haster, er du velkommen til å ta kontakt på telefon, 55551430.